L'oreal Paris Studio Secrets Primer

Nisan 03, 2015




 Herkese Merhaba! Uzun zamandır blog yazısı yazamıyordum. Gerek youtube, gerek rahatsızlığım derken sonunda ilk fırsatı bulup kuzenimin önerisi ile aldığım Loreal'in Studio Secrets Primer' dan bahsedeceğim. 

İlk üründen bahsetmem gerekirse. 15 Ml ve 24 ay içerisinde kullanılması gerektiği yazıyor. 
Cam kavanoz içerisinde olmasını açıkcası sevmedim. Ben tüp içerisinde olmasını tercih ederdim.



 Köpük formda bir ürün, ve yumuşacık. Bitişi hafif pudramsı gibi. İnce yapıda bir baz,yaydığınız zaman ağırlık hissi vermiyor. Ayrıca her hangi bir kokusu veya kapatıcılığı da yok. Hem yüz, hemde göz için kullanılabilir olması oldukça iyi. 

Fakat ben gözüme uyguladıktan sonra farları dağıtmakta biraz zorlanıyorum, renkler oturmuyor, dalga dalga bir görüntü veriyor. Sorun bende mi? Fırçada mı? Yoksa bu bazda mı? İnanın hiç bir fikrim yok. Sonuç ne olursa olsun ben bu bazı gözüm içinde kullanacağım, net!




Bu ürün ile ilgili düşüncelerim bunlar. Hepinize mutlu haftasonları diliyorum. :*

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM