Nyx STROBE Of GENIUS Aydınlatıcı Paleti

Aralık 28, 2016

Merhaba ! Bugün sizlere Nyx markasının Strobe Of Genius isimli aydınlatıcı paletinden bahsedeceğim. Uzun zamandır edinmek istediğim ve doğum günümde hediye olarak gelen bu paleti 1 aydır çok severek kullanıyorum.

Aslında Nyx markasının bir çok ürününü beğeniyorum ve severek kullanıyorum. Fiyat/performans açısından beni tatmin eden bir marka. Şimdi gelelim ürünün detaylarına...






Siyah,şık ve sağlam olan kolay kolay açılmayan bir ambalaja sahip. Bu yüzden seyahat canlısı bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Paletin içerisinde soğuk,sıcak,klasik ve farklı olarak 7 ayrı renk bulunuyor.



 Üst sıradaki renkleri soldan sağa sıralayacak olursak ; 
Sarı,altın yansımalı sedefli bir renk.Çok çiğ ve sarı gözüken bu renk bronz veya esmer tenliler için oldukça uygun bana kalırsa.Fakat çok iyi uygulandığında yansıması oldukça yeterli. 
Işıltılı,soğuk tonlarda açık bir şampanya rengi. Her ten rengi ile uyum sağlayabilecek doğal bir yansıması bulunuyor.
Hemen yanında lila renginde oldukça opak ve ışıltılı bir renk bulunuyor. İlk gördüğünüz de "ne alaka?" diyebilirsiniz fakat cilt ile çok güzel bütünleşen,doğal duran harika bir renk.
Üst sıradaki son renk ise altın-pembe. İçerisinde hem bronz,altın hemde pembe ışıltı ve yansımalar bulunuyor.Bununla cildi çok rahat bir şekilde boyutlandırabilir aynı zamanda far olarak bile tercih edebilirsiniz.


Alt sırada ki üç renk ise klasik aydınlatıcı renklerinden diyebiliriz. Soldan sağa sıralayacak olursak ; İçerisinde altın yansımaları bulunun açık bir renk. 
Yanında ki ise altın,bakır yansımalı esmer tenliler için olduka uygun olan bir aydınlatıcı. Açık tenliler için ise bronzer olabilir fakat az miktarda uygulamanızı tavsiye ederim eğer bronzer olarak kullanacaksanız,çünkü oldukça pigmentli bir renk.
En sağda ki renk ise açık şampanya. Beyaz tenliler için çok uygun olan klasik bir renk.

Ben üst sıradaki ikinci renk ile bu rengi karıştırarak kullanmayı da seviyorum. Diğer renklerle bile karıştırıp kullandığım oluyor. 


Benim severek kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün kendisi. Açıldıktan 24 ay içerisinde bitirmeniz gerektiği yazıyor fakat az miktarda yeterli olduğu için ki her gün kullanmadığımızı varsayarsak 24 ay içerisinde bitirmek pekte mümkün değil. Kaldı ki her gün 7 rengide kullansak az miktarda uygulandığı için yine bitirebilmek pekte mümkün değil. :)

Şuan ürünün güncel fiyatı :67,19

Umarım yararlı bir yazı olmuştur. 
Sevgiler!

I N S T A G R A M : @Makeupbyece1


You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM