Benefit They're Real Maskara

Şubat 20, 2016

Herkese Merhaba! Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandığım Benefit'in They're Real isimli maskarasından bahsedeceğim. Sanırım artık bu maskarayı duymayanınız kalmamıştır. Geldiği günden bu güne kadar bir çok kişi tarafından sevilen bir çok kişi tarafından sevilmeyen bir ürün oldu kendisi. Ben sevdim mi ? yoksa sevmedim mi? Bunlardan bahsedeceğim sizlere. 


İlk olarak maskara hakkında biraz bilgi vermem gerekirse , paraben içermeyen , parlaklık veren ve içerisinde bulunan bal mumu sayesinde keskin siyah kirpiklere sahip olmanızı sağlıyor. 
İçerisinde B5 Vitamini bulunduğu için de kirpiklerinizi aynı zamanda besliyor. 
Oldukça yoğun pigmente sahip. Ben her zaman maskaramın kirpiklerime hacim , kıvrım , dolgunluk ve keskin bir siyahlık katmasını isterim! Eh bir de gün boyu akmamasını. Malesef bir kaç maskara dışında bu sorunu hep yaşadım. Fakat bu maskara öyle güzel ki , ne kirpik kıvırıcı ne de her hangi ekstra bir ürün kullanmanızı gerektirmeyen bir ürün.  Hacim, dolgunluk , keskin siyahlığı oldukça başarılı veriyor. Ve gün boyu akma gibi bir sorun ile karşılaştırmıyor.İstenildiği miktarda kat kat uygulama söz konusu olabilir. Fakat çabuk kuruyan bir ürün olduğu için hızlı ve pratik davranmanız da fayda var.

Fırçasından da anlayabileceğiniz gibi tüm kirpiklere rahatlıkla ulaşabiliyor, fakat mini ve küçük olmadığından dikkatli davranmakta fayda var. Fırçasının ucu biraz yuvarlak gelişli. Bu yüzden hem yatay hemde dikey şekilde uygulayabiliyorsunuz. Bu açıdan da beğendim. 

Tek eksisi nedir diye sorucak olursanız eğer, kullananlar veya duyanlar mutlaka biliyordur ki ; Ürün çıkmıyor! Bu sizi korkutmasın, veya yanıltmasın. Çıkıyor lakin çıkması o kadar işkence ki , bazen nefret dahi ettirebiliyor. Bu maskara ile birlikte maskaraya ait makyaj temizleme suyunu temin etmenizde fayda var. Fakat ben temizleme suyunu almak istemiyorum başka bir yöntemi yok mu derseniz tabi ki de var. 
Ben temizlemek için Bebek Şampuanı kullanıyorum. Her hangi bir markanın bebek şampuanlarından elime alıp iyice köpürterek cildime uyguluyorum, bunu bir kaç kez tekrarladıktan sonra tertemiz oluyor.

Her güzelin bir kusuru var demişler e de olsa. Buda o olsa gerek.
İşte böyle! Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Nasıl temizliyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum. :)
Beni instagram üzerinden takip etmeyi unutmayın!
instagram: makeupbyeg1

Sevgiler!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Acaba diadermine N°110 yüksek performanslı yüz temizleme jeli hakkında bir blog yazabilir misin (kuru ve hassas ciltler icin)

    YanıtlaSil
  2. Yazabilrim tabiki :)

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM