16 Ocak 2016 Blogger Etkinliği !

Ocak 23, 2016

Herkese Merhaba! Bugün sizlere 16 Ocak 2016 Tarihinde düzenlemiş olduğum Blogger Etkinliğindeki ayrıntılardan ve neler yaptığımızdan bahsedeceğim.Etkinliği hazırlamam 2 buçuk ila 3 hafta sürdü. Bu kısa sürede çok stresli ve gergindim. Yetiştiremeyeceğimi düşünüyordum , firmalar aksaklık yaptı, liste değişti güncel olarak ve en önemlisi mekanı son dakika ayarladık. Bir çok mekan ile görüştük ama dediğim gibi sorunların ardı arkası kesilmedi. Ben mutluyum açıkcası, bu kadar uğraşa ve yorgunluk sonucu buluşma harikaydı ! :)


Biraz'ı benden, biraz'ı Purple_Events 'ten. Bu güzel konuşma balonları ve kartvizitlikler için Purple_Event firmasına çok teşekkür ediyoruz, herkes gibi bende bayıldım bu kartvizitler'e. :)


Yemeklerimizi yedik, kahvelerimizi de içtik. Ben herkesin makyaj çantasını karıştırdım tabiki de! :) Ve sonrasında herkese de bir güzel fal baktım, kahve içilir de fal bakılmaz mı? :)



Bizi bu etkinlikte yalnız bırakmayan,destek sağlayan tüm sponsorlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Gelen hediyeler ise sırasıyla size anlatacağım,aralarından bazılarını daha önceden deneme fırsatı yakalamıştım.


İlk olarak Hc Hair Care firmasından bahsetmek istiyorum.İlk etkinliğimi yaptığım zamanda yine bizimle birlikte olmuştu Hc Hair Care. Ve Bir çok ürününü deneme fırsatı yakalamıştım. Gönderilen hediyelerinden biri Kolay Saç Tarama Spreyi bir diğeri ise Saç Bakım Maskesi,yakın zamanda Hc Hair Care ürünleri ile ilgili detaylı bir blog yazısı yazacağım. O yüzden detaya inmiyorum. Hc Hair Care firmasına kocaman teşekkürlerimi iletiyorum.

 

Bir diğer firma ise Splat markası. Splat markasını neredeyse tüm herkese tavsiye ediyorum,çünkü ürünleri gerçekten çok güzel. Yine ilk hazırladığım etkinliğimdede bizimleyken desteklerini yine esirgemediler bizimle. Neredeyse her çeşidini denedim bu sefer Sea Minerals isimli bu macunu deneyeceğim. :) Splat markasına çok teşekkürler :)


Bir diğer firma ise Esrarengiz Bahçe. Bizlere harika tasarımları olan Muzi Takvim hediye etmişler, Muhteşem gözüküyorlar , her ay atladığınız da farklı çizimler mevcut. Biran önce duvarıma asmayı düşünüyorum. :)


Esrarengiz Bahçe'nin bir diğer hediyesi ise, meşhur boyama kitapları. Bana Kelebekler olanı denk geldi. :) Esrarengiz Bahçe'ye çok teşekkür ederiz bu güzel hediyeleri için. :)


Bebak markasıda bizimle birlikteydi,ürünleri için çok teşekkür ediyorum. Bir adet pamuk ve Gül Kokulu Kremi,kokusu harika! Bebak markasına çok teşekkür ediyoruz. :)


Ve son olarak Tanaçan Kozmetik firması bizimle birlikte broşürleri ile destek oldular,ürünler hakkında bilgi ve fikir almamız açısından. Tanaçan markasına da çok teşekkür ediyorum. :)




Bu fotoğraflar ise etkinliğin en güzel hatıralarından oldu. Katılan , katılamayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Tüm arkadaşlarımın instagram hesaplarını paylaşıyorum, takip edebilirsiniz . :)

Bir sonraki etkinlikte görüşmek dileğiyle! 

Sevgiler. :)


@guzellikvebirece
@gizemlisayfa
@makyajmuhendisi
@kubraciimen
@makyajtavsiyelerim
@makyajinsirlari
@beautywithmuguet
@mervessevil
@sevval.sadikoglu
@makeupbyeg1

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM