Loreal Paris Lumi Magique - Mac Strobe Cream

Nisan 09, 2016

Merhaba! Bugün sizlere yaz kış sürekli olarak kullandığım Loreal Lumi Magique ve Mac Strobe Cream karşılaştırmasını yapacağım. Loreal Lumi Magique hakkında ki görüşlerimi buradan okuyabilirsiniz.




İçerisinde sim bulunmayan,makyaj altına uygulanabilen ve fondoten ile karıştırılarak uygulanan bu ürün canlı,aydınlık ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor. 

Mac Strobe Cream 30 Ml iken Loreal Lumi Magique 20Ml olduğunu ve seyahatler için Lumi Magique 'in daha uygun olduğunu söyleyebilirim.

İki ürünün de  kendine has kokuları var fakat koku hassasiyetiniz varsa bu sizi rahatsız etmeyecektir.

L'oreal Lumi Magique biraz daha akışkan ve gümüş ışıltılı. Mac Strobe Cream ise yoğun ve pembe ışıltılı.



Sol tarafta Mac Strobe Cream Sağ tarafta Lumi Magique uyguladim.

Mac Strobe Cream 30ml : 60-70 tl civari.
Loreal Lumi Magique 20ml : 40 -50 tl civari.

Sevgiler! <3 


You Might Also Like

2 yorum

  1. Loreal bazı seviyorum ben de .Mac'i hiç kullanmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'i bende seviyorum gerçekten harika bir ürün! :)

      Sil

Youtube

INSTAGRAM