Bourjois Poudre Bronzante-52

Mart 14, 2015

Günaydın! Bugün yaklaşık bir yıldır kullandığım Bourjois Poudre Bronzante hakkında konuşalım diyorum ben.

Paketinin çok şaşalı bir görüntüsü yok açıkcası. Fakat içerisinde ki mıktanıs sayesinde çantada açılma gibi bir durum söz konusu değil.
Ürün 16,5 gr. Ve oldukça kullanışlı.


Bende ki rengi 52. Üç rengi mevcut 51-52-53. Köpük formuda mevcut. Ürün conture yapmak için başarısız. Altına bir baz uygulasam dahi dalga dalga oluyor, hiç bir şekilde sabit kalmıyor. Ve gün içerisinde kayboluyor. O yüzden conture işlemi için epey yetersiz kalmış. Allık olarak kullanıldığında duruşu daha oturuyor, dalga dalga olmuyor. Bence bu bronzer kesinlikle allık olarak kullanılmalı derim ben.

 Kokusu bildiğimiz çikolata kokuyor. Mat bir ürün , içerisinde çok az simler var. Fakat bunlar cilde uygulandığında kendini göstermiyor. Bronzer konusunda epey sıkıntılar yaşadım , ve benim kurtarıcım Bourjois Poudre Bronzante :)

    İyi hafta sonları dilerim. Sevgiler! :*

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM