AVON BIG & EXTREME MASKARA

Kasım 07, 2018

Merhaba,bugün size uzun zamandır severek kullandığım bir maskaradan bahsetmek istiyorum.
Avon'un yeni çıkan maskarası Big&Extreme.






Ürünün vaadleri

  • Fırçasının kısa ve uzun kıllarından dolayı en küçük kirpiklere ulaşıyor.
  • Diğer fiber içeren maskaralara göre 2 kat daha fazla esneterek kirpikleri uzatıyor.

Öncelikle maskara elime ulaşır ulaşmaz Instagram hesabımda tüm detaylarından bahsetmiştim,anlık ürün yorumlarım için beni Instagram üzerinden takip edebilirsiniz.

Bir ay gibi bir süredir ürünü kullanıyorum.Vaadlerini yerine getirme konusunda bence gerçekten başarılı bir ürün çıkartılmış piyasaya,hatta fazlası bile var!

Bir maskarayı sevip sevmemek sizin tamamen beklentinize bağlı.Ancak benim beklentim Hacim,dolgunluk ve kıvrımlık kesinlikle! Benim kirpiklerimin dış köşeleri düz ve seyrek olduğundan dolayı çoğu maskara pek etkili olmuyor.
Kaldı ki bir maskaranın iyi olup olmadığına bu şekilde karar veriyorum. (Sadece kendime kullandığım zaman.) Maskara Suya dayanıklı bu nedenle tüm gün boyunca yeni uygulamışsınız gibi kirpiklerinizde etkisini gösteriyor.
Dolayısıyla fiyat/performans açısından oldukça başarılı bir ürün,eğer denemek isterseniz aşağıda ürünün linkini ekliyor olacağım.


Bunlar benim objektif yorumlarımdır.
Zaten görselde de kirpiklerimdeki duruşunu görüp ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.Hoşçakalın!

Ürünün deneme fiyatı : 18.95 TL


INSTAGRAM : @Makeupbyece
YOUTUBE : Makeupby Ece








You Might Also Like

1 yorum

Youtube

INSTAGRAM