Nişan Detaylarım | Dikkat Edilmesi Gerekenler

Kasım 12, 2018

Merhaba ! 

Biliyorsunuz ki geçtiğimiz aylarda Nişanlandım,bu nedenle sizlere tüm detaylardan bahsetmek istiyorum.Ben bir video ile anlatmak isterdim,ancak yazı ile daha rahat aktarabileceğimi düşündüm.O zaman detaylara geçelim.




Öncelikle nişanımı mekanda yaptığımı belirtmek istiyorum,iki ailede kalabalık olduğumuzdan dolayı ve benim evimde bu kadar kişiyi ağırlayamayacağından dolayı dışarıda yapmaya karar verdik. 

Davetli Listesi

Biz ilk olarak davetli listesi oluşturmakla başladık,böylelikle ortalama kaç kişi olacağımızı bilip ona göre tüm organizasyonu yapmaya karar verdik.Eğer sizde evde veya dışarıda yapıyorsanız muhakkak ilk önce davetli listesi oluşturmanızı öneririm.Böylelikle tüm süreç daha rahat ilerliyor.

Mekan

Mekan konusunda oldukça kararsız kaldık,bir çok yer ile görüşüp fiyat aldık,ama hiç biri bizi memnun etmedi.Bu yüzden en son baktığımız yer olan Suadiye Otel  Cafe de Paris'de nişanımızı gerçekleştirdik.Gerçekten çok memnun kaldık,menü olarakta çok seçeneğimiz vardı ve biz hepsini karıştırıp ortaya çok lezzetli bir menü çıkarttık.Pastayı da yine aynı şekilde otel hazırladı.


Ben pastamı Pinterest uygulamasından bulmuştum,özellikle bu gibi özel günleriniz için Pinterest gerçekten harika bir uygulama,indirmediyseniz indirmenizi şiddetle tavsiye ederim,hayat kurtarıyor. :)
Nişan Masası & Hediyelikler 
Nişan Masam : Atölye Destan 
Hediyelikler : Atölye Destan


Davetiye 


Davetiyeler için Instagramdan bir sürü davetiye hesaplarını inceledim,tek tek fiyat aldım.Sanırım bütün davetiyecilerden fiyat almış olabilirim.Harika modeller var...
Benim tercih ettiğim hesap ise @davetiyen oldu.
Konseptime uygun olarak davetiyelerimizi seçtik.Sağ tarafta ki ise karşılama panomuzdu.Ben ikisini de aynı yerden sipariş ettim.Özel olarak ilgileniyorlar,tekrar tekrar düzeltip tamamen istekleriniz üzerine çalışıyorlar.Sağlam bir şekilde elime ulaştı davetiyelerimiz.
 


                Elbise


Sanırım bana en çok sorulan sorulardan bir tanesi de elbisem hakkında oldu.Benim kafamda uzun süredir istediğim bir model vardı,o yüzden aramakta çok sıkıntı yaşamadım.Ancak bu konuda size tavsiyem satın almaktan ziyade kesinlikle kiralamanız yönünde.Eğer saklama gibi bir isteğiniz yoksa,kiralamak çok daha mantıklı bir yaklaşım olucaktır.Sonuçta nişan elbisesi başka bir davette giyilmediğinden dolayı satın almak mantıksız olabilir.Bende bu yüzden Davet çok elbisem yok sitesinden kiraladım.Butikleri bebekte,ben önce gidip denedim daha sonra online sipariş verdim.
Beden konusunda standart,fakat bunun hakkında dilerseniz arayarak bilgi alabilirsiniz.Elbisenin kalıbı biraz bol,bu nedenle ben 36 almama rağmen göğüs ve sırt kısmından potluk oluştu,zaten görseldede bunu görebilirsiniz.


Fotoğraf & Video


Fotoğrafçımı ben Nişanımız daha belli olmadan önce kafamda belirleştirmiştim,fakat tarih yakınlaştığında fotoğrafçım ile görüştüm,paket içerikleri değiştiği için beni pek memnun etmedi.Bu nedenden dolayı başka bir fotoğrafçı seçmeye başladık.Tamamen tesadüf eseri bulduğumuz fotoğrafçımız Onur Bey ile çalışmaya karar verdik.Hem paket içerikleri,hem ilgisi ile bizi çok memnun etti,aynı zamanda fotoğraflarımızdan da çok memnun kaldık.Tek aksi yaşadığımız durum albümümüzün biraz gecikmesi,bunun haricinde hiç bir sıkıntı yaşamadık emin olabilirsiniz.
Profiline baktığınız da hem albümlerini hem fiyat bilgilerini sitelerinden görebilirsiniz.


Son olarak Nişan Makyajımında videosunu buraya ekliyorum,izlemek isterseniz bakabilirsiniz.

Sanırım başka bahsetmem gereken bir şey kalmadı diye düşünüyorum,eğer merak ettiğiniz detaylar olursa bana Instagram üzerinden mesaj atabilirsiniz.
Umarım yararlı olmuştur bu yazım size.
Hoşçakalın ! 


Instagram : Makeupby Ece
Email : makeupeg1@gmail.com



You Might Also Like

1 yorum

Youtube

INSTAGRAM