Kasım 16, 2014

Herkese merhaba! Bugün gratis'ten denemek için Garnier' in Makyaj Temizleme Sütü'nü aldım. Aslında sadece kusursuz makyaj temizleme suyunu alacaktım , kalmadığı için bende sütünü alıyım dedim.


  İkisi arasında pekte bir fark yok desem yalan olur. Yapısı yumuşak , fakat suya dayanıklı olduğuna inanmıyorum. Göz makyajım ve belli zamanlarda tüm makyajımı temizlemek içinde ekstra hafifletmek için kullanıyorum.

Gelelim adından da anlaşıldığı gibi Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'na . Gerçekten beğendim.  .Gerçi orada Hassas Ciltler için yazdığına bakmayın siz, her cilt tipi için uygun aslında .Kullanan arkadaşlarda bu ürünün ne kadar başarılı olduğunu biliyordur eminim :)

200 kez kullanım sağlıyor. Üstelik çok çok uygun. Normal fiyatı 18-20tl civarı olması lazım.İndirimli fiyatı 13tl.

Herkese iyi akşamlar.

Güzellikle kalın :*

You Might Also Like

2 yorum

  1. Watsonslarda da indirim var canım, gratisin ürünleri çok güzel gerçekten. Takipteyiz, bloğumuz yeni seni de bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , haberim oldu. Birazdan bununla ilgili de bir yazı paylaşacağım. Teşekkür ederim :)

      Sil

Youtube

INSTAGRAM