Rimmel London Brown This Way - Stay Matte

Kasım 23, 2014

Herkese güzel bir pazar gününden merhaba,

Bir çok kişiden tavsiyesini aldığım ve benim de severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim Çevremde bu ürünü kullanan o kadar çok kişi varken benim bu ürünü almamam kötü olmuş. Bu üründe bana doğum günü hediyesi geldi. Gerçekten istediğim bir üründü .  :)  Bakalım sonuçlar nasıl olmuş..




Paketi biraz dandik açıkcası , ama işlevi gayet güzel. Bende ki rengi 001 Transparan . Oldukça hafif, suratınızda pudra gibi durmuyor . Gayet doğal ve kokusu da şahane. Şu 3 günde çantamdan ayırmadığım bir ürün diyebilirim ki parlama veya sabitleme gibi bir durum olduğunda hemen çıkartıp uyguluyorum. Eğer kullanmadıysanız mutlaka  bir tane edinin.






Gelelim Brown This Way kaş maskarasına. Doğum günümde bu hediyenin gelmesi beni çok çok sevindirdi. Bende ki rengi "Medium Brown" Boyutunun minik olması oldukça avantajlı , makyaj çantasında fazla yer kaplamıyor, kullanımı pratik. Daha ne olsun :) Hem kaş arasında ki boşlukları başarılı bir şekilde dolduruyor, hemde doğal bir görünüm sağlıyor. Kalıcığı da bir o kadar başarılı. Doğal bir görünüm isteyenler bu ürünü çok seveceklerdir. Oldukça da uygun fiyatlı bir ürün. Mutlaka bir tane kapın derim ben. Güzellikle Kalın :*

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM