Sephora Colorful Eyes 5'li Far Paleti

Mart 09, 2015

Herkese Merhaba ,bugün ki ilk postum Sephora'nın Colorful Eyes 5'li Far Paleti hakkında olsun...
Aslında Sephora' ya her gittiğim de elim sürekli bu palete gidiyordu. Bende dayanamadım kaptım bir tane. Kahverengi tonlarda farları çok beğeniyorum, ne soluk ne cansız gösteriyor beni...
Ürünün içeriğine gelicek olursak eğer , 8 yeni renklerden oluşan paletleri de mevcut. Bunlar;
N01 Uptown to downtown smoky
N02 Morning to midnight blue
N03 Flirty to intense purple
N04 Serene to majestic plum
N05 The essential mattes
N06 Pale to rich taupe
N07 Mild to wild khaki
N08 Sunrise to sunset bronze

Bende ki rengi "N08 Sunrise to sunset bronze."

     Ürün 5g. Mini aynası , mini çift uçlu fırçası ile bence oldukça kullanışlı bir palet. :)


 İçerisinde ki renkler baktıkça içimi açan türden. Bence Beige-Light Bronze-Deep Brown 3'lü olarak ayrı kullanılabilir. Baz uygulamadan bile oldukça yoğun etkisi var. Ayrıca göz kapaklarıma da uyguladığım da farkı hemen görebiliyorsunuz. Mikronize pigmentli bir ürün. Özellikle
Ayna Etkisi : 10 saat / Sedefli Etki : 8 Saat / Mat ve Simli Etki : 6 Saat.  olduğu iddia ediliyor.  Baz kullanmadan uygulandığı zaman kesinlikle 6-8-10 saat durucağına inanmıyorum. İlla ki bir baz kullanılması şart olduğu düşünüyorum :)

Renklere gelicek olursak Soldan sağa -Bej  -Hafif Bronze  -Bronz sarısı gibi. -Işıltılı Kahverengi   -Derin Kahverengi


Sizin hoşunuza giden paletler hangileri, en sevdiğiniz renkler hangileri ?  Güzel bir hafta olsun herkese :*

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM