BİTENLER #1

Temmuz 07, 2015

Herkese Merhaba. Uzun zamandır bu yazıyı yazmayı planlıyordum , hatta daha fazla ürün eklemeyi planlıyordum fakat ürünleri çok zor bitirebilenlerdenim. Hatta bir koli dolusu ürün bitiren insanlara imrendiğim de oluyor tabi. Şimdi kısaca ürünler hakkında bilgiler paylaşacağım...



 İlk olarak son bir kaç aydır sürekli olarak kullandığım Dalan D'olive markasına ait bu zeytinyağlı şampuanın dan bahsetmek istiyorum.
Benim saçlarım ince telli ve düz tipinde. Tam olarak dümdüz olmasa da düz kategorisine giriyor. Ve epey sönük görünüyor. Bunun içinde hacim veren bir şampuan arayışındayken Gratiste ki bayan bana bu ürünü kullanmamı söyledi. Bu üründe dikkatimi çeken ilk nokta hem zeytinyağlı olması hemde göründüğü gibi Paraben, Silikon , Peg ,Sles içermemiş olması. 

Şeffaf bir şampuan, ki duyduğum kadarıyla şeffaf şampuanlar daha iyi temizliyor ve saçta ağırlık hissi yaratmıyor. İlk kullandığımdan bu yana sanki saçlarıma hiç bir şey uygulamışım gibi hissediyordum , verdiği parlaklığı , hacimi , dolgunluğuna ba-yıl-dım! Rahatsız eden bir kokusu yok. Hala da çok severek kullandığım bir ürün. Bittikçe sürekli olarak alacağım bir şampuan.



Geçiyorum Garnier'in bu Saf & Temiz Neem Yapraklı Arındırıcı Temizleme Jeli'ne. Bu ürünün nedense hiç büyük boyunu almadım , çünkü küçük boyu bana 1,5-2 ay kadar yetiyor. Hem yer kaplamıyor , hemde seyahat için çok uygun olduğunu düşünüyorum. Ürün bir tüp şeklinde geliyor , içerisinde bildiğiniz yeşil kıvamında bir jel. Ben yüzümü her zaman köpürterek yıkamayı çok çok seviyorum. Bu ürün de bilakis öyle olduğu için daha çok seviyorum.
Makyajımı temizleyip, tonik uyguladıktan sonra cildimi yıkayıp daha sonra bu ürünü kullanıyorum. Gayet hoş kokuyor , böyle bildiğimiz bitki kokuyor. Oldukça da hafif. Kısacası şöyle söylemek gerekirse...
Makyajımın tam olarak temizlendiğini bu ürünü kullandıktan sonra anlıyorum. Ve büyük boyuna artık geçmeyi umut ediyorum.

 Alix Avienin bu AntiAge Fondotenin den bir önceki postum da bahsetmiştim. Eğer hala okumadıysanız buraya tık tık Ürün cam şişe de ve pompalı bir başlığı var. Sen bu ürünün en çok nesini sevdin diye sorucak olursanız, yapısına hayran kaldım, kalmaya devam ediyorum, edeceğim de sanırım. Gerçekten yumuşak , hafif bir formülü var. Ürün su bazlı , içerisinde nemlendirme özelliği olduğu için cildinizde ki nem dengesini koruyor ve photo aging ile güneşin zararlı etkenlerinden koruyor cildiniz.
Önceki postum'da hatırlarsanız eğer kaşınma yaşadığımı söylemiştim , fakat ürün ile ilgili olmadığını da öğrenmiş oldum. Onu da burada belirtmek isterim.
Memnun kaldım, sürekli olarak alacağımı düşünmüyorum çünkü başka fondotenler de denemek istiyorum.



Toni&Guy 'ın Casual Serisinden bu  Deniz Tuzu Spreyini duymayan kalmamıştır sanırım ? Deniz'den çıktıktan sonra yakaladığımız o dalgalı saçlarımız var ya? İşte tamı tamına bunu yapıyor bu sprey. Ki kendisi çok ünlü , çok sevilen bir ürün oldu. 
Fakat ben o hem memnun kaldım , hemde memnun kalmadım diyebilirim.
Neden diye soracak olursanız eğer şöyle ki. . İlk olarak nemli saçlarıma uyguladım ve sonucunu beğendim. Üzerine saçlarımı kurutunca verdiği sonucu daha da beğendim. 

Gerçekten muazzam dalgalar elde ettim diyebilirim. Buraya kadar gayet güzel, istenilen şekli verebiliyorum , sonucu gayet güzel. Fakat ürün kuru saçlarda bile etkili olduğunu söylüyor , değil bence. Ben aldıktan hemen sonra temiz kuru saçıma uyguladım daha sonra saçlarıma şekil verdim. Hiç bir etkisini göremedim ve hayal kırıklığına uğradım. Bence yalnızca nemli saça uygulamak için uygun bir ürün. Kuru saçıma uyguladığım da sanki saçlarıma kalıp yapışmış gibi hissediyordum , taranmıyor du bile doğru düzgün ve saçlarım sürekli birbirine giriyordu. Bu yüzden ıslak kullanmayı tercih ettim. 





İşte böyle, benim bitirip memnun kaldığım/kalmadığım ürünler bu şekilde. 
Beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Sevgiler! :)

Instagram:makeupbyeg1

You Might Also Like

1 yorum

  1. Yazın çok güzel olmuş canım hep merak ettiğim ürünlere yer vermişsin saç spreyini almayı düşünüyordum iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM