The Balm | Nude Tude Palet

Haziran 26, 2015

Herkese uzun bir aranın ardından merhaba. Bugün sizlere aldığım günden itibaren çok sık ve severek kullandığım The Balm'ın Nude Tude paletinden bahsedeceğim. 
Açıkcası söylemek gerekirse The Balm ile tanışmamı bu ürün sağladı, daha önceden her gittiğim de bir çok ürününü inceliyor, deniyordum. Fakat almaya fırsatım olmuyordu her defasında. Bu sefer daha fazla dayanamayarak en çok beğendiğim bu ürünü hemen satın aldım. İyiki de almışım diyorum ve yazıya başlıyorum.



İlk olarak ambalajından başlamak istiyorum. Her ürün gibi bu üründe karton ambalaja sahip. Oldukça başarılı ve şık bir ambalaja sahip, fakat kirlenme olasılığı epey yüksek. Bu konuda hiçte iyi olmadığını düşünüyorum ben. Oldukça hafif ve ince bir ürün. Seyahat çantalarında çok fazla yer kaplayacağını düşünmüyorum.


İçerisinde 12 adet far ve çift taraflı minik bir fırça karşılıyor bizi. Bu far'ların pigmentasyonları inanılmaz başarılı. Dokunduğunuz anda renklerini veriyor, yapıları yumuşacık ve sürümü çok çok kolay. Fakat çok tozutuyor, evet harika bir ürün olması bu gerçeği değiştirmeyecek hiç bir şekilde. İnanılmaz bir tozutması var. O yüzden palet'e her ne kadar temiz baksanız dahi mutlaka umulmadık bir şekilde kirlenme söz konusu oluyor.




Benim aralarından en sık kullandığım Sultry ve Sexy. Yalnızca ikisi için bile alınabilir bence. Baz uygulamadan bu şekilde , baz uyguladıktan sonraki sonucu siz düşünün. Ben bu ürünü indirimde iken satın aldım. Kart puanlarımı üzerine ekleyerek yaklaşık 15 tl civarı bir fiyata denk geldi. 

İndirimsiz fiyatı:60-70tl civarı.
İndirimli fiyatı: 40-45tl civarı.

İşte böyle siz The Balm'ın hangi ürünlerini kullanıyorsunuz, memnun olduğunuz ürünler hangileri?
Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.. :)

Güzel günler dilerim...



You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok tatlı görünüyorlar canım bloguma da beklerim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, gelirim tabii :)

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM