Revlon Colorstay Fondoten

Temmuz 25, 2015

Herkese Merhaba! Bugün sizlere oldukça ünlenen, bir çok yabancı blogger/vlogger tarafından övülen Revlon markasına ait Colorstay Fondoteninden bahsedeceğim. Eğer bilmeyenleriniz varsa Revlon markası geçtiğimiz aylarda Watsons mağazalarında yerini aldı. Bu fondoten adını çok duyurduğundan dolayı bende dayanamayıp geçtiğimiz haftalarda satın aldım, sizler için inceledim , denedim. Şimdi ürünün detaylarına geçelim...

Ürün cam bir şişe içerisinde ve 30ml. Aynı şekilde içerisinde SPF20 içeriyor. Bu fondotenin iki çeşisi mevcut. Normal-Kuru / Yağlı Karma. Bende ki Normal /Dry Skin 220 Natural Beige. 

İsteriz ki hepimiz uyguladığımız fondoten , gün boyu cildimiz de kalsın , bozulmasın. Bu fondoten tam olarak onu sağlıyor. Vaadettiği zaten 24 saat etkili olması. Tam olarak 24 saat cildimde kalmasa dahi yaklaşık 9-10 saat cildimde kaldı. Lakin yazın uygulayabileceğiniz bir fondoten değil. Yalnızca çok sıcak olmaması kaydı ile kullanılabilir diye düşünüyorum. İster istemez cilt dayanamayıp kusabilir çünkü. Bu sorun ile karşılaşmamak için tavsiye etmiyorum , fakat ben kullandığım zaman içerisinde bir problem de yaşamadım. Bunuda dip not olarak düşmek isterim...


 Bir de şunu söylemeliyim ki bu fondotenin bir pompası yok. Bu açıdan ben kullanışlı bulmadım. Çünkü kontrol bizde değil ve istenilen miktarda kullanamıyoruz bence. Bunun için pompalı başlık takılabilir tabi ki. Fakat yine de pratik bulamadım ben bu konuda. 

Oldukça akışkan bir kıvamı var, doğal bir görüntü veriyor cilde. Kesinlikle kek gibi durmuyor , tamamen pürüzsüz , canlı ve ışıl ışıl.

Beni instagram üzerinden takip edenler mutlaka biliyordur ki , benim cildim son bir kaç aydır alerji tarzında sorunlarla karşılaştı. Solgun, bezgin ve bir çok kızarıklık mevcut görmüş olduğunuz gibi. 1 kat uyguladığım halde sonuç bu şekilde! 2 ila 3. kat uyguladığınız da ki sonucu siz düşünün.

Flormar'ın Fondoten fırçası ile uyguladığımda sonuç bu şekilde. İster elleriniz ile , ister nemli süngeriniz ile ister fırçanız ile uygulayabilirsiniz. Ben genellikle Yves Rocher veya Real Techniques markasına ait süngerler ile uyguluyorum. 


İşte böyle, uygun fiyatlı bir fondoten olduğu için bittikçe satın alacağımı düşünüyorum. Beni 

instagram'dan takip etmiyorsanız ; @makeupbyeg1 
Sorularınızı instagram veya blog üzerinden sorabilirsiniz. 
Sevgiler!

Ürünün fiyatı:  49,99tl

You Might Also Like

1 yorum

Youtube

INSTAGRAM