Benefit Erase Paste Kapatıcı

Mart 29, 2016

Günaydın ! Bugün sizlere uzun süredir severek kullandığım Benefit markasının meşhur kapatıcısından bahsetmek istiyorum. 

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ürünü satın almadan yaklaşık 10 ay kadar tüm Blog yazılarını okuyup uygulamalı bir çok videosunu seyrettim.Bu yüzden daha fazla düşünmeden ürünü geçtiğimiz Ağustos ayında satın aldım. O günden itibaren de severek kullanıyorum.



Kutunun içerisinden minik bir Spatula ve kullanma kılavuzu ile karşımıza geliyor. Her ne kadar kılavuzu fotoğraflamasam da. 

Üç çeşit rengi bulunmakta 01 Fair - 02 Medium - 03 Deep bende ki rengi 02 Medium.

Ürünü ister Corrector olarak kullanıp üzerine herhangi bir kapatıcı ile geçebilirsiniz ister tek başına da kullanabilirsiniz. Ben iki türlüde kullanıyorum ve sonuçtan memnunum. 
.



Spatula ile ürünü bir miktar elinize alarak ısıtıyor ve o şekilde göz altlarınıza tampon hareketler ile uyguluyorsunuz. Bitişi ıslak olduğu için pudra ile sabitlemenizi öneririm, çizgilere dolmuyor birikme yapmıyor ve gün boyu kalıcık sağlıyor.


Benim çok severek kullandığım ve bittikçe satın alacağım bir ürün. Siz Erase Paste almayı düşünüyor musunuz ? Veya memnun musunuz ?  :)

Instagram : @makeupbyeg1

Sevgiler!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Ne kadara aldin peki canim?

    YanıtlaSil
  2. 100 Tl civarındaydı. Şuan fiyatı ne durumda bir bilgim yok. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürüne benziyor ancak fiyatı da güzel :))

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM