Make Up For Ever Smoky Extravagant Maskara

Mart 30, 2016

Günaydın! Bugün sizlere bir kaç ay önce satın almış olduğum Make Up For Ever'in Smoky Extravagant maskarasından bahsedeceğim.

Öncelikle maskara konusunda takıntılı olduğumu belirtmek istiyorum. Herkesin maskaradan beklentisi farklıdır benim beklentim ise kesinlikle Kıvrım ve Hacim.

Make Up For Ever'dan daha önce hiç maskara denemedim, ilk denemem de beni yanılttı diyebilirim. 

Çünkü; kıvrım ve hacim kesinlikle sağlamıyor. Belki iki-üç kat uygulama sonucunda bu etkiyi yakalıyorsunuz.Fakat ilk katta kesinlikle var mı yok mu anlamıyorsunuz bile. 
Mesela Lancome Grandiose veya Maybelline maskaraları gibi ahım şahım değil. 


Dezavantajların yanı sıra avantajları da mevcut. Mesela hiç akma,dökülme yaşamadım. Siz çıkarmaya çalışmadığınız sürece kesinlikle çıkmıyor. Kirpiklerde topak topak durmuyor ve tek tek ayırıyor. Tamamen günlük kullanıma uygun bir maskara.


Benim kirpiklerim seyrek olduğu için hacim,kıvrım kesinlikle sağlayamadı. Ne yazık ki bu maskara beğenmediğim ürünler arasına girdi.

Make Up For Ever Smoky Extravagant Seyahat Boy : 28TL.

Tam Boy : 65-70 Tl.

Siz bu maskarayı denediniz mi ? Memnun musunuz ? 


Instagram:@makeupbyeg1

Sevgiler <3


You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM