Flormar Kamuflaj Paleti

Mart 09, 2016




Günaydın! Bugün sizlere bir süredir deneyimlediğim Flormar markasına ait Kamuflaj paletinden bahsedeceğim. Yapıları,kalıcığı nasıl? Gerçekten alınmaya değer bir ürün mü bunlardan bahsediyor olacağım.


Ürün 7,5gr. Ambalajı oldukça sağlam ve hafif bunun için seyahat kullanımları için bence oldukça uygun. 

Paletin içerisinde 5 adet kapatıcı var.Soldan sağa sıralayacak olursak Aydınlatıcı > Yüksek Kapatıcılık > Koyu Halkalar > Sivilce,Kızarıklık > Solgun Bölgeler


Aydınlatıcı -Beyaz

İlk olarak aydınlatıcıdan bahsetmek istiyorum,bence ciltte ki duruşu oldukça başarılı.Simli olmayan,hafif sedefli bir krem aydınlatıcı. Toz aydınlatıcılar size zor geliyor ise bu gibi krem aydınlatıcılar epey işinizi görücektir. 


Yüksek Kapatıcılık -Sarı

Ürünün açıklamasında yüksek kapatıcılık gerektiren bölgelere uygulanması söylenmiş lakin ben çok kapatıcı olduğunu düşünmüyorum özellikle koyu göz altı morlukları olanlar için hiç tavsiye etmiyorum. Fakat yüzünüz de az da olsa kusurlarınız var ise kullanabilirsiniz.




Koyu Halkalar - Pembe 

Pembe renkteki bu kapatıcının ise koyu göz altı morluklarını kapatmasında yardımcı olduğu söylenmiş. Ben sarı ve pembe rengi karıştırıp uyguladığım da göz altlarımı kapatması aksine daha çok ön plana çıkardı. Tek başına kullanım için uygun değil,üzerine ekstra bir kapatıcı uygulamanız gerekiyor. 

Sivilce,Kızarıklar - Yeşil 

Paletin içerisinde ki bu yeşil renk ise sivilce ve kızarıkları kapatmak için kullanıldığı söyleniyor. Bu paleti almama bu renk vesile oldu diyebiliriz. Özellikle yanak çevremde ki kızarıklıklarımı çok güzel bir şekilde kapatıyor ve etkisi akşam eve dönene kadar devam ediyor. İçerisinde ki minik fırça ile kızarıklıklarımın üzerine uyguluyorum ve daha sonra parmaklarımın ısısı ile ürünü eritip tampon hareketler ile yayıyorum.Böylelikle cildimde herhangi bir kalıntı,iz veya dağılmama gibi bir sorun oluşmuyor.

Solgun Bölgeler - Lila

Palette ki Lila rengi ise solgun bölgeleri kapatmak ve aydınlatmak için olduğu söyleniyor ürünün açıklamasın da. Benim göz kapaklarım oldukça solgun olduğu için bu rengi Göz kapaklarımı aydınlatması ve bir baz olması için kullanıyorum.Solgun görünümü alma,aydınlatma işleminin başarılı olmasından dolayı kullanılabilir bir renk.


Son olarak yapıları bildiğiniz ve anladığınız üzere Kremsi,sürümleri oldukça kolay bu kapatıcıları ne bir sünger ne bir fırça yalnızca parmakların ısısı ile uygulamanızı tavsiye ederim. Böylelikle renkleri daha iyi veriyor,kapatıcılığı ve kalıcığı artıyor.

Siz bu paletten memnun musunuz? :) Yorumlarınızı bekliyorum.

Instagram : @makeupbyeg1

Sevgiler! <3



You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM