Mac Rujlarım!

Mart 12, 2016

Günaydın! bugün sizlere uzun zamandır koleksiyonum da olan ve severek kullandığım Mac rujlarımdan bahsedeceğim.




Öncelikle yalnızca 4 adet rujum olduğunu ve bunların temel renklerden oluştuğunu belirterek başlamak istiyorum.

Sin

Uzun zamandır koleksiyonum da olan severek kullandığım Sin rengi,mat olmasından dolayı çok dikkat gerektiren bir renk. Uygulama öncesi mutlaka dudaklarınızı nemlendirmenizi tavsiye ederim,dediğim gibi mat olduğundan dolayı kurutabilir dudakları. Kalıcılığı ve dudakta ki duruşunu çok başarılı buluyorum. Bence bu renk daha çok Sonbahar ve Kış aylarına yakışıyor. 




Bombshell

Bombshell ise açık pembe renklerden bir tanesi.Sürümü çok kolay,dudakları kesinlikle kurutmuyor ve yapısı yumuşacık,sür çık. Gerçekten alınması gereken bir renk değil kesinlikle daha uygun fiyatlı versiyonları bulunabilir fakat benim severek kullandığım ve dudaklarıma hafif bir renk vermesini istediğim de bu ruju uyguluyorum.



Velvet Teddy 

Ruj koleksiyonum da en severek kullandığım,bittikçe satın almayı düşündüğüm ruj ise Velvet Teddy.
Açıkcası bu ruju Kylie Jenner akımına kapılıp satın almıştım. İyi ki aldım diyorum çünkü sürümü oldukça kolay,dudakta ki duruşunu beğeniyorum. Kahve alt tonlu harika bir bej.Benim gibi kahve alt tonlu rujları beğeniyorsanız mutlaka şans verilmesi gereken bir renk.
Günlük ve Gece için kullanımı uygun,mat olduğundan dolayı dudakları kurutabiliyor bu yüzden uygulama öncesi nemlendirmeniz de fayda var.



Cockney
Koleksiyonun son üyesi ise Cockney. Tam anlamıyla kırmızı lakin iddialı bir renk değil aksine günlük için daha uygun. Lustre yapıya sahip yani parlaklık veren bir ruj. Sürümü oldukça kolay,sür çık bir ruj. Bu yüzden hata yapma oranı en aza iniyor diyebilirim. En güzel özelliği ise rengin yoğunluğunu siz ayarlıyorsunuz ve dudakları aynı zamanda nemlendirdiği için gün içerisin de kuruma gibi bir durum kalmıyor. 




Mac ürünlerine www.maccosmetics.com.tr veya Mac mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur,sizin en favori rujunuz hangisi? Yorumlarınızı merakla bekliyorum. :)

Instagram: makeupbyeg1

Sevgiler! 



You Might Also Like

1 yorum

  1. Benim en sevdiğim ve merak ettiğim Sin oldu dediğin gibi tam kış rengi:)
    Bu arada ben de bloguma beklerim sevgiler:)
    http://modastilnotlaridarkblack.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Youtube

INSTAGRAM