Xp Ürünlerim #1

Mart 04, 2016



Günaydın! Bugün sizlere Xp ürünlerimden bahsedeceğim. Xp markasını hepiniz biliyorsunuzdur diye umuyorum,genellikle küçük kozmetikçilerde bulabileceğiniz bir marka olan Xp ürünleri rujları ile meşhur. Ben diğer ürünlerini henüz denemedim lakin denediğim ve memnun kaldığım ürünlerden bahsedeceğim. Şimdi ürünlere dönüyorum.

İlk olarak Xp 'nin bu Kaş farından bahsetmek istiyorum.Bu ürünü bana sevgili Benrujumvealligim irem'in hediyesiydi. Yapıları yumuşacık,orta pigmentasyona sahip.Ben kaşlarım için far kullanmayı sevmesemde göz kapaklarım için biçilmiş kaftan bence. Göz makyajım çok belirgin olmasın daha doğal bir görünüm olsun diyorsanız bence bu kaş farını kullanabilirsiniz.Fiyatlarından bahsetmiyorum çünkü hepsi çok uygun fiyatlılar.


Daha sonra Xp'nin en meşhur ve en sevilen Ruju 03 numarası. Beni sosyal medyadan takip edenler mutlaka biliyorlardır kahve alt tonlu rujları sevdiğimi. Bence kahve alt tonlu rujlar her tene yakışıyor. Sürümü kolay,yapısı yumuşak kokusu da bir o kadar güzel. Bir çok rujda olduğu gibi kalıcıkları normal,zaten ürünün x saat kalıcı gibi bir vaadi yok. Yine de gün içerisinde bir ila iki kere tazeleme isteyebilir. Onun dışında ben severek kullanıyorum.


Bir diğer meşhur olan ruj ise 02. Buda yine bana sevgili İrem'in hediyesiydi, biraz kahvelik bir nude ruj arayanlar için biçilmiş kaftan. Dudakta ki duruşu da çok başarılı. 

Bahsettiğim üç ürünün swatchlarını aşağıda paylaşıyorum sizlerle. 


XP KAŞ FARI




XP 02 RUJ 


XP 03 RUJ 



İşte böyle,umarım sizin için yararlı bir yazı olmuştur. 

Beni instagram'dan takip etmeyi unutmayın.

Instagram : makeupbyeg1 :)

Sevgiler <3


You Might Also Like

1 yorum

Youtube

INSTAGRAM