Cilt Bakım Rutinim #1

Mart 26, 2015


Herkese merhaba, benim günlük/haftalık olarak kullandığım cilt bakım ürünlerim nelerdir, hangi ürünleri kullanıyorum onlardan bahsedeceğim sizlere. :)



İlk olarak makyajımı hangi ürünlerle temizliyorum, nasıl temizliyorum ondan bahsedeceğim. Evet üç ürün ile makyajımı temizleyen birisiyim. Göz makyajımı temizlemeye başlamadan önce ılık su ile cildimi iyice yıkıyorum, bu sayede makyajım hem daha kolay temizlenmesine yardımcı oluyorum hemde makyajımı hafifletiyorum. 

Bunun için ilk önce Garnier'in Makyaj Temizleme Sütü'nü uyguluyorum... Yapısı yumuşak, ne yoğun ne hafif denilebilir. Gözlerimi yakması gibi bir sorunla karşılaşmadım. Fakat ürün suya dayanıklı olduğunu vaadediyor. Bu konuda hiç başarılı değil bence. Ten makyajım için pek kullanmıyorum , bitirmek için bir nebzede olsa göz makyajımı daha da hafifletmek için uyguluyorum. 
Daha sonra yine Garnier'in Çift Etkili Makyaj Temizleme Suyu'nu uyguluyorum. Makyajımı güzel temizliyor, kirpiklerime bakım yaptığını hissedebiliyorum. Yalnızca her ne kadar güzel temizliyor olsa dahi yakıyor ve o yağlı hissi geçmiyor. İyice durulamak lazım. Mini boyu ile 1,5 ay yetti bana. Şuan bir-iki kullanımlık kaldı diyebilirim. Üstelik indirimler de Migros mağazalarında 3,5 liraya düşüyor. :) 

Gelelim Ten makyajıma...Bunun için hiç şüphesiz Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu derim. İki veya üçüncü şişem. Belli zamanlarda göz makyajım içinde kullanıyorum, gayet güzel bir sonuç veriyor. Son olarak  yeni çıkan Garnier'inArındırıcı Temizleme Jeli'ni kullanıyorum , bunun ile ilgili ayrı bir yazıda kısa zamanda yazacağım. 


  Gelelim haftalık olarak uyguladığım maskelere. İlk olarak Garnier'in 3'ü Bir Arada ürünü ile başlayalım. Bu ürün ile ilgili çokta bir şey söylemeye ihtiyaç duymuyorum aslında, fakat söyleyebileceğim tek şey; İster Maske , İster Peeling, İster Temizleme olarak kullanabilirsiniz. E daha ne olsun :P

Geçiyorum Mud Therapy Maskesine. Bu ürünü kaç ay önce aldığımı inanın hatırlamıyorum , boyu küçük ama azda olsa bereketli olduğunu düşünüyorum. Benim cildimi çok güzel ferahlatıyor,temizliyor,arındırıyor peeling yapıyor. Garnier'e benziyor gibi bence , tabi ki bu benim fikrim. 

Bu ürünü öve öve bitiremem. Uygulamaktan çok temizleme işlemini seviyorum diyebilirim. Sakare Intensive Nourishment Mud Mask. Bu ürünün içerisinde deniz mineralleri bulunuyor, cildinizde maksimum 5-10 dakika bekletmeniz yeterli oluyor. Temizleme sırasında cildimi yıkamıyorum, çünkü içinden minik mıktanıs çıkıyor. Mıktanısı cildime yaklaştırdığımda maskeyi temizliyor. İnanılmaz eğlenceli bence. Bıraktığı yağlı hissi sevmiyorum, çünkü çok fazla yağlı. Ilık su ile iyice duruladıktan sonra cildime verdiği canlılığı, parlaklığı ve ışıltıyı çok çok seviyorum. Bu ürünü daha detaylı incelemek isterseniz eğer https://www.sakare.com/ adresinden inceleyebilirsiniz.

Son olarak The Body Shop'un Overnight Serumundan bahsedip hemen nemlendiricilere geçiyorum. Bu ürünü uyumadan önce uyguluyorum, bazen haftada bir-iki gün kullandığım da oluyor sadece. Cildime bakım yapıyor, hafif bir parlaklık veriyor -ki bu bence yağlı olmasından kaynaklanıyor.- Yumuşaklık veriyor , fakat uzun bir süre cildimde kalıyor ve o yağlı his 1-1,5 saat geçmiyor. Bu yanı ne kadar iyi düşünülse de ben sevmiyorum. Kokusu da bebek pudrası ile ıslak mendil karışımı bir şey. 




  Loreal'in bu üç etkili toniğini fazla seviyorum. Hatta blogumu ilk açtığımda bu üründen bahsetmiştim. Ürün gerçekten güzel şimdi hakkını yemeyelim. Makyajımı iyi temizlediğimi düşünsem de bu ürünü uyguladıktan sonra makyaj fazlalıkları hala geliyor. -Ki buda makyaj temizlediğim ürünler arasına girer bence-. Kokusu çok güzel, renginin pembe olduğunu düşünebilirsiniz fakat saydam. Böyle kadifemsi bir yapısı var , hem rahatlatıyor , hem yumuşatıyor. Bence başarılı bir ürün, Kasım ayından beridir kullanıyorum hala yarısına gelmedi neredeyse. Öylede bereketli. 

Aynı şekilde Garnier Nem Dengesi'ninde yazısını yazmıştım , okumak için buraya tık tık.

Nivea Soft'un El-Vücut-Yüz Nemlendirici kremini genellikle ellerim için kullanıyorum. İçerisinde Jojoba yağı ve E vitamini var. Jojoba Yağı Nedir? derseniz eğer, doğal bakım ürünlerin içerisinde kullanılan bitki yağıdır. Hem akneleri gidermekte yardımcı oluyor , hem yağ durumunu dengeliyor, hemde sivilceli, yorgun ve yıpranmış ciltlerde epey etki gösteriyor Jojoba yağı. Bu yüzden bu ürünü seviyorum. Bittikçede alırım. Uyguladıktan hemen sonra nemlendiriyor ve emiyor. 

Son olarakta Diadermine 'ın nemlendiricisinden bahsedip yazıyı bitiriyorum. Bu ürünü bir türlü sevemedim. Bir daha alacağımı zannetmiyorum. Güzel nemlendiriyor , yapısı hafif , kokusu normal. Ama ürünü uyguladığımda cildimi epey yakıyor, nedendir bilmiyorum. Çok çok yağlı, kesinlikle yağlı ciltlerin seveceğini düşünmüyorum. :/


                                             Benim cilt bakım rutinim bu şekilde. 
       Bana ulaşmak için Instagram:makeupeg1 sayfamı takip edebilirsiniz. Güzellikle Kalın:* <3

You Might Also Like

0 yorum

Youtube

INSTAGRAM